Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.

Collection
Książki
Download bibliographic description

Description

Files

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_001.pdf (1.41 MB)

  • Description: Wstęp
  • Licence: Repository License
  • Text version: Original author's
  • Availability: For order

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_002.pdf (2.27 MB)

  • Description: Część 1
  • Licence: Repository License
  • Text version: Original author's
  • Availability: For order

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_003.pdf (2.61 MB)

  • Description: Część 2
  • Licence: Repository License
  • Text version: Original author's
  • Availability: For order

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_004.pdf (5.06 MB)

  • Description: Część 3
  • Licence: Repository License
  • Text version: Original author's
  • Availability: For order