Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
Description
- Autor: Scott, David Meerman (1961- ).
- Title: Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
- Place and date of publication: Warszawa : 2022.
- Publisher: MT Biznes,
- Physical description: 502 stron : ilustracje ; 24 cm.
- Language: pol eng
- Subject entries:
- ISBN: 9788382310634
- Edition: Wydanie pierwsze.
- Series: Marketing
Files
To be able to borrow a book, you must have a reader card
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_001.pdf (1.41 MB)
- Description: Wstęp
- Licence: Repository License
- Text version: Original author's
- Availability: For order
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_002.pdf (2.27 MB)
- Description: Część 1
- Licence: Repository License
- Text version: Original author's
- Availability: For order
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_003.pdf (2.61 MB)
- Description: Część 2
- Licence: Repository License
- Text version: Original author's
- Availability: For order
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_004.pdf (5.06 MB)
- Description: Część 3
- Licence: Repository License
- Text version: Original author's
- Availability: For order