Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.

Kolekcja
Książki
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

Pliki

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_001.pdf (1,41 MB)

  • Opis: Wstęp
  • Licencja: Licencja Repozytorium
  • Wersja tekstu: Oryginalna autorska
  • Dostępność: Do wypożyczenia

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_002.pdf (2,27 MB)

  • Opis: Część 1
  • Licencja: Licencja Repozytorium
  • Wersja tekstu: Oryginalna autorska
  • Dostępność: Do wypożyczenia

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_003.pdf (2,61 MB)

  • Opis: Część 2
  • Licencja: Licencja Repozytorium
  • Wersja tekstu: Oryginalna autorska
  • Dostępność: Do wypożyczenia

0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_004.pdf (5,06 MB)

  • Opis: Część 3
  • Licencja: Licencja Repozytorium
  • Wersja tekstu: Oryginalna autorska
  • Dostępność: Do wypożyczenia