Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
Opis
- Autor/twórca: Scott, David Meerman (1961- ).
- Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
- Miejsce i data wydania: Warszawa : 2022.
- Wydawca: MT Biznes,
- Opis fizyczny: 502 stron : ilustracje ; 24 cm.
- Język: pol eng
- Hasła przedmiotowe/Temat:
- ISBN: 9788382310634
- Wydanie: Wydanie pierwsze.
- Seria: Marketing
Pliki
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_001.pdf (1,41 MB)
- Opis: Wstęp
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Do wypożyczenia
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_002.pdf (2,27 MB)
- Opis: Część 1
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Do wypożyczenia
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_003.pdf (2,61 MB)
- Opis: Część 2
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Do wypożyczenia
0337_d_m_scott_nowe_zasady_marketingu_i_pr_004.pdf (5,06 MB)
- Opis: Część 3
- Licencja: Licencja Repozytorium
- Wersja tekstu: Oryginalna autorska
- Dostępność: Do wypożyczenia